به مناسبت هفته جهانی کودک، تندیس مدیر حامی کودک به مدیر عامل آبفای استان اصفهان اهداء شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 12 October 2021

این تندیس را نیایش کلوشانی و ریحانه جیحانی به نمایندگی از کودکان تحت پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهداء کردند.

تندیس مدیر حامی کودک امسال ازطرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به دلیل انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی مرتبط با کودکان و نوجوانان به استاندار، شهردار اصفهان، شرکت آب و فاضلاب ،شرکت سهامی ذوب آهن ، نیروی انتظامی و…… اهداء می شود.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان پس از دریافت این تندیس گفت:  آینده درخشان و توسعه کشور منوط به تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه های مختف علمی ، فرهنگی و دینی است.

همکاری آبفا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ترویج مصرف بهینه آب

امینی همکاری آبفا با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در ترویج مصرف بهینه آب در جامعه بسیار موثر دانست و گفت:  در سال های اخیر  از طریق خانه فرهنگ آب همکاری خوبی بین آبفا و کانون در زمینه  برگزاری همایش ها و جشنواره ها با موضوع مدیریت مصرف صورت گرفته است.

امینی به برگزاری مهرواره بین المللی نقاشی اربعین اشاره کرد و گفت: آبفا به عنوان یکی از حامیان برگزاری  این  مهرواره بین المللی آمادگی دارد تا سال های آینده نیز در برگزاری این رویداد فرهنگی – مذهبی  نهایت همکاری داشته باشد.

شایان ذکر است به مناسبت هفته جهانی کودک  همزمان با سی و چهارمین جشنواره بین الملی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان  غرفه “کودکان دوستدار آب” تا ۲۱ مهر ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ درگذر فرهنگی چهارباغ ، حدفاصل میدان امام حسین تا خیابان شیخ بهایی پذیرای علاقه مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار