سرمربی تیم والیبال راه یاب ملل مریوان گفت: سپاهان بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای دارد و برهمین اساس هدف ما و سپاهان متفاوت است.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 12 October 2021

آرش صادقیانی امروز (سه شنبه۲۰ مهرماه) پس از باخت ۳ بر صفر برابر سپاهان در تورنمنت چهارجانبه «شهید علی لندی» اظهار داشت: بازی بسیار خوبی و تاکتیکی را از هر دو تیم شاهد بودیم. تجربه بازیکنان سپاهان در نقاط حساس زمین به آنها کمک کرد تا به نتیجه برسند، سپاهان تیم خوب و پر قدرتی است که بسیار سنجیده و با تاکتیک بازی می کند.
وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش راضی گفت: خوب می دانیم در مقابل چه تیمی بازی می کنیم. اشتباهات ما در این بازی بیشتر بود؛ در مجموع از بازی و عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.
وی خاطرنشان کرد: تورنمنت اصفهان در تجربه اندوزی تیم ما مفید بوده است، فرصت داشتیم با تیمهای خوب بازی کنیم. امیدوارم از درسهایی که در این بازیهای می گیریم در لیگ برتر استفاده کنیم. هشت نفر از بازیکنان ما امسال اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند.
صادقیانی با بیان اینکه سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد، افزود: هدف ما و سپاهان متفاوت است، روی اشتباهات فردی و عجله ای که داشتیم اختلاف ایجاد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار