در اصفهان کلید خورد
مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی فخرا از امروز در سه مرکز واکسیناسون اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 14 October 2021

مدیر طرح واکسن فخرا وزارت دفاع گفت: واکسن ایرانی فخرا امروز در سه  مرکز واکسیناسیون گلستان شهدا و بیمارستان رُز (بلوارکشاورز، چهار راه مفتح، پشت برج آزاد) و حرم زینبیه  برای افراد بالای ۱۸ سال تزریق می‌شود.

دکتر احمد کریمی افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت این واکسن از روز شنبه به مرکز واکسیناسیون حرم زینبیه اصفهان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مادران باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال نمی‌توانند این واکسن را دریافت کنند گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به آدرس WWW.FAKHRAVAC.IRدرخواست خود را برای تزریق واکسن ثبت کنند.

واکسن ایرانی فخرا را بیشتر بشناسید

مدیر طرح واکسن فخرا وزارت دفاع افزود: واکسن فخرا (FakhraVac) واکسن کووید ۱۹ ایرانی است که در پلتفرم ویروس غیرفعال شده (اصطلاحا کشته شده) توسط متخصصان دفاعی کشورمان تولید شده است.

احمدی با اشاره به اینکه واکسن فخرا با هدف مقابله با تهدیدات زیستی و رفع نگرانی‌های عمومی در مواجهه با ویروس کرونا تولید شده و کاملا ایرانی است گفت: ۱۹ شرکت دانش بنیان ایرانی با حمایت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده در ساخت این واکسن کاملا بومی سهیم بوده اندو تحریم‌های بین المللی در تولید این واکسن ایرانی کاملا امن بی تاثیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار