رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: امروز مردم دیگر تاب و توان اختلافات سلیقه‌ای و بحث‌های سیاسی را ندارند و مسئولان باید به دور از این اختلافات در راستای رفع مشکلات کشور تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۰۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲ 17 October 2021

محمدرضا حبیبی در آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خوانسار، اظهار داشت: خوانسار از جمله شهرستان‌های استان اصفهان است که دغدغه کمبود شعبه و یا پرونده‌های نگران کننده نداریم و این مهم به دلیل پیشینه و سبقه فرهنگی خوانسار است.

وی با بیان اینکه تمام اهداف تشکیلات قضائی و سه قوه خدمت به مردم است، ابراز کرد: در نظام اسلامی بحث خدمت به مردم مهم است چون مردم خدمت گذار می‌خواهند و اجرای این امر مهم در سایه وحدت و همفکری دستگاه‌های اجرایی نظام امکان پذیر است.

رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: امروز مردم دیگر تاب و توان اختلافات سلیقه‌ای و بحث‌های سیاسی را ندارند، مردم به دلیل اعتقاد به نظام ولایی در طول دوران انقلاب تحریم‌های ظالمانه و جنگ تحمیلی را تحمل کردند.

وی ادامه داد: اگر مردم احساس کنند که مسیر مدیران جدایافته از نظام و اهداف قانون اساسی و منویات رهبری است هیچ حمایتی از نظام نخواهند داشت، اگر نظام پشتوانه مردم را از دست بدهد هر ئوطئه‌ای نظام را تهدید خواهد کرد.

حبیبی با بیان اینکه کاهش پرونده‌های دادگستری در شأن نظام جمهوری اسلامی است، تأکید کرد: دادگستری خوانسار با استفاده از ظرفیت معتمدان و روحانیون مساجد این شهرستان اختلافات داخلی شهرستان را به حداقل رسانده تا ورودی پرونده‌ها به دادگستری کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار