مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 10 محور همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و شهرداری اصفهان احصاء و برای شهردار جدید اصفهان ارسال شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ 18 October 2021

 حجت الاسلام محمدحسین بلک با بیان اینکه پیرو انتصاب علی قاسم زاده، شهردار اصفهان دیداری را با وی داشتیم، اظهار داشت: قبل از این دیدار نیز طی ارسال نامه‌ای رسمی 10 محور همکاری را با شهرداری برای وی ارسال کردیم.
وی با بیان اینکه برای مسایل مربوط به خدمات شهری و رفاه شهروندان اعلام آمادگی کردیم، ابراز داشت: ادامه اوقاف امکاناتی دارد که می‌تواند برای خدمت بیشتر به شهروندان در اختیار شهرداری قرار دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: طی سال‌های گذشته مسایل حقوقی و اختلافاتی بین شهرداری و اوقاف بوده که باید با تعامل و همکاری مسالمت آمیز این مسایل برطرف شود که هر دو طرف به حقوق خود برسند و از درگیریهای قضایی پرهیز شود.
وی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای اعلام آمادگی با شهرداری در زمینه مناطق ویژه شهری و به ویژه در حاشیه‌های شهر بوده است، ادامه داد: تفاسیر این موارد را در جلسات بعدی پیگیری خواهیم کرد.
حجت الاسلام بلک با اشاره به اینکه برگزاری جلسات مستمر با مدیریت شهری امری ضروری است، گفت: شهردار اصفهان در آئین معارفه خود تبدیل اصفهان به شهر اسلامی را مورد تاکید قرار داد و باید توجه داشت که در پرتو شهر اسلامی حقوق قانونی و شرعی و مظاهر ارزشی در مبنای کار شهرداری قرار می‌گیرد که این موضوعات پیامهای خوبی بود.
وی تصریح کرد: انتظار داریم 10 محور مهمی که برای همکاری به شهرداری اعلام شده است مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار