استادان دانشگاه‌های ملی مالزی و پاکستان در بازدید از دانشگاه صنعتی اصفهان بر تبادل استاد و دانشجو بین این دانشگاه‌ها تاکید کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ 20 October 2021

دکتر محد اخوان توریمان استاد دانشگاه ملی مالزی هدف از این بازدید را ارزیابی لازم برای تبادلات همکاری‌های علمی دانشگاه ملی مالزی با ایران بیان کرد و گفت: متخصصان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه ملی مالزی، می‌توانند تحقیقات مشترکی بر روی اکوسیستم‌ها در حوزه مدیریت منابع طبیعی و آب داشته باشند.
استاد هیدرولوژی محیطی دانشگاه ملی مالزی گفت: بر اساس شاخص‌های ارزیابی و رتبه بندی‌های معتبر بین المللی برای این دانشگاه، جایگاه درخشانی در سطح بین المللی دارد.
دکتر رفعت نسیم مالیک از دانشگاه پاکستان هم در این بازدید، پیگیری همکاری‌های علمی مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اسلام آباد را از اولویت‌های دو طرف دانست و گفت: دو کشور ایران و پاکستان در همسایگی یکدیگر مشکلات زیست محیطی مشترکی دارندو موضوع آلودگی هوا، مدیریت آلودگی آب و پسماندها، مسایل زیست محیطی مشترک بین دو کشور است که می‌تواند زمینه همکاری محققان دانشگاهی را فراهم کند.
در این نشست دکتر محسن سلیمانی عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان به معرفی دستاورد‌ها و توانمندی‌های این دانشکده پرداخت و پرفسور اخوان برای دانشجویان و استادان دانشگاه به صورت مجازی سمیناری علمی در حوزه هیدرولوژی محیطی و مدلسازی رودخانه ارایه کرد.
در حاشیه برگزاری چهارمین دوره جایزه مصطفی (ص) در تهران که از آن به عنوان نوبل اسلامی یاد می‌شود، دو تن از مهمانان برجسته این رویداد به دعوت دانشکده منابع طبیعی، دانشگاه صنعتی اصفهان در بازدید از این دانشکده و دیدار با رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، به ارایه سمینار علمی پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار