باشگاه سپاهان به عنوان گسترده‌ترین باشگاه ورزشی ایران بیشترین افتخارات را در رشته‌های مختف ورزشی دارد.
کد خبر: ۱۰۰۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ 21 October 2021

مدیرعامل باشگاه سپاهان در نشست خبری هفته نکوداشت سپاهان با بیان اینکه باشگاه سپاهان بعد از سال ۱۳۸۶ که برای اولین بار برای یک باشگاه ایرانی به جام باشگاه‌های جهان رسید که و به همین علت هفته‌ای برای نام سپاهان درنظر گرفته شد گفت: این یکی از بزرگترین اتفاق باشگاه ایرانی که حضور در جام باشگاه‌های جهان است و یک افتخار برای ایران و اصفهان است و به همین دلیل از اول تا هفتم آبان، هفته سپاهان نامیده شده است.
محمد رضا ساکت افزود: باشگاه سپاهان در رده‌های پایه ۱۱ ورزشکار بانو و آقا را برای حضور در تیم ملی پرورش داده و در سال گذشته چهار بازیکن فوتبال نیز به تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند که این فعالیت‌ها در راستای اهداف باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.
وی با اشاره به اینکه والیبال اصفهان در سالیان اخیر دچار افول جدی شده و در تیم‌های پایه تیم ملی کمترین نماینده را دارد که باشگاه سپاهان برای احیای این رشته ورزشی تلاش می‌کند گفت: والیبال این باشگاه نوپا است و مهرداد سلطانی به عنوان مربی در کنار محمدی راد به عنوان سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با انتقاد از برگزاری متمرکز برخی مسابقات ورزشی در تهران گفت: سال گذشته شش بازیکن هندبال بانوان سپاهان در هتلی در تهران کرونا گرفتند، و این سبک برگزاری مسابقات عملاً نام "لیگ" زیر سوال می‌برد و باید در این راستا از فعالیت فدراسیون‌های والیبال و فوتبال قدردانی کرد.
وی در خصوص کیفیت پخش پایین مسابقات ورزشی اصفهان در صدا و سیما ملی گفت: فارس جز بهترین استان‌ها در کیفیت تصاویر است و از سیستم پخش HD برخوردار هستند، اما استان اصفهان با این همه رویداد ورزشی و سیاسی هنوز این تجهیزات را ندارد.
وی افزود: در توافقی که با شهرداری داشتیم مقرر شد در مفاد قرارداد‌های خواهر خواندگی شهرداری اصفهان بندی برای مسائل ورزشی نیز اختصاص یابد، در این راستا به دلیل عقد قرارداد خواهر خواندگی شهرداری اصفهان با شهر پورتو پرتغال برای قرارداد با باشگاه پورتو نیز برنامه‌هایی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار