بیش از ۸۰ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مزاحمت تلفنی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 24 October 2021

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در زمان مزاحمت، ممکن است جان و مالی در خطر باشد و امکان تماس را نداشته باشد گفت: بیشترین وقت و انرژی کارکنان ستاد فرماندهی آتش نشانی برای جواب دادن به تلفن‌های بی مورد بعضی هدر می‌رود.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: در صورت اعلام غیر واقعی حریق یا حادثه و اعزام اکیپ آتش نشانان، زمان رسیدن به حریق و حوادث واقعی دو برابر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اعزام‌های غیر واقعی احتمال وقوع حادثه برای خودرو‌های آتش نشانی وجود دارد گفت: هزینه هر اعزام بی مورد خودرو‌های آتش نشانی سرسام آور و از نظر شرعی، قانونی و عرفی این کار، کار غلط و غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار