هفته اول لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور
هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با برتری 3 بریک سپاهان مقابل مس رفسنجان همراه بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 24 October 2021

رقابتهای فصل تازه لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور جام سردار دل ها امروز (یکشنبه -2آبان ماه ) آغاز شد، در اصفهان و از ساعت 16 تیم فولادمبارکه سپاهان در ورزشگاه 25 آبان میزبان تیم مس رفسنجان که اولین سال حضور خود در لیگ را تجربه می کند، بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید.
اسامی بازیکنان سپاهان:
فرزاد ملابهرامی، امیرغفور، سامان فائزی، متین تکاوری، مهدی بیاتی، کیارش حیدری، فرهاد قائمی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیر حسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
اسامی بازیکنان مس رفسنجان:
ولی علیپور، موعود آقاپور، محمد باقری، احمد حسن زاده، فرشید محمدی، بهروز کمالی پور، مصطفی عباسلو، میثم حیدری، سید مرصاد آقاجانی میر، جواد حسین آبادی، امیر حسین ناوی، شهاب احمدی، امین رضوی و محمد رضا فتاحی راد.
سرمربی: اسماعیل بادرنگین
سپاهان در این دیدار ست اول شروع خوب آغاز کرد و توانست اختلاف خود را با مس زیاد کند این اختلاف تا پایان ست ادامه داشت و در نهایت شاگردان محمدی راد توانستند با نتیجه 25 بر18 پیروز این ست شوند.
در ست دوم این تیم مس رفسنجان بود که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در لحظاتی از بازی نیز دو تیم همپای یکدیگر امتیاز گرفتند، اشتباهات سپاهانی ها در این ست موجب مس این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود خاتمه دهد.
ست سوم سپاهان دوباره به بازی برگشت، هرچند شاگردان بادرنگین در برخی از رالی ها سپاهانی ها را به چالش کشیدند اما در نهایت ست سوم با اختلاف زیاد و با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به نفع سپاهان تمام شد.
شاگردان محمدی راد در ست چهارم برای رسیدن به 3 امتیاز این بازی کار سختی داشتند، هر چند مس امتیازات ابتدایی را به نام خود کرد اما در ادامه این سپاهان بود که توانست امتیازات از دست رفته را جبران کرده و هرچند تا اواخر بازی جدال سختی با یکدیگر داشتند، اما در نهایت سرویس های خوب قائمی وغفور و دو امتیاز پایانی و حساس میرزاجانپور سپاهان را به 3 امتیاز شیرین این بازی رساند، سپاهان ست چهارم را با نتیجه 26بر24 به سود خود خاتمه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار