سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان:
مربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: تجربه بازیکنانی ملی پوش سپاهان که سه ماه پیش در المپیک بازی کردند در مقابل نیمکت خالی ما که دست و پایمان را بسته بود تفاوت بین ما و سپاهان بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 24 October 2021

اسماعیل بادرنگین پس از باخت 3 برصفر تیمش در مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، بازیکنان ما امروز خیلی خوب کار کردند و تفاوت تیم ما و سپاهان حضور مهره‌های ملی‌پوش و ارزشمند تیم سپاهان است.
وی افزود: در مقابل ما بازیکنان ملی پوش کمی داریم، اما امروز بازی خیلی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم، در امتیازات آخر هر ست به جز ست دوم تجربه بازیکنان سپاهان به آنها کمک کرد تا بازی را پیروز شوند.
مربی تیم والیبال مس رفسنجان در ارتباط با تورنمنت چهار جانبه اصفهان و تاثیر آن در این بازی خاطرنشان کرد: در هفته اول به صورت اتفاقی به سپاهان خوردیم که پیش از این در تورنمنت اصفهان با آنها وتیم های شهداب یزد که دو تیم قدرتمند لیگ امسال هستند وهمین طور ره یاب ملل مریوان بازی کرده بودیم و این فرصت را به ما داد که بتوانیم روی مسائل تاکتیکی کار کنیم و نسبت به سپاهان شناخت داشته باشیم.
وی اضافه کرد: تجربه بین المللی بازیکنان سپاهان نسبت به بازیکنان ما بیشتر است و این مسئله به آنها کمک کرد تا بتوانند در لحظات حساس به تیم خود کمک کنند، در مقابل نداشتن مهره روی نیمکت باعث شد دست و پای ما در تعویض‌ بسته باشد. فرق بازیکنان ملی‌پوشی که سه ماه قبل درالمپیک بازی کرده‌اند و بازیکنان ما که هیچ رقابتی را در شش ماه گذشته تجربه نکردند اینجا مشخص می‌شود.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان با اشاره به تاثیر حذف دو وقت استراحت تاکتیکی در قوانین جدید گفت: این مسئله با توجه به اینکه بازیکنان ایرانی به ان عادت داشتند موجب شده کمی در گرفتن زمان استراحت با مشکل روبرو شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار