مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی:
مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی که برای بازدید از ظرفیت‌های ورزش همگانی به استان اصفهان سفر کرده از برگزاری جشنواره همگانی آماده شو در اصفهان در آذر ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 26 October 2021

مسعود حیدرزاده، مسئول کمیته همگانی فدراسیون بدنسازی در سفر به استان اصفهان در جلسه‌ای با حضور حسین یار محمدیان رئیس و علی شیروانی مسئول کمیته همگانی هیأت بدنسازی استان اصفهان شرکت و در رابطه با برگزاری فستیوال و جشنواره همگانی آماده شو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حیدرزاده در این باره اظهار داشت: پس از بازدید میدانی از محل برگزاری مسابقات و هماهنگی با شهردار مقرر شد تا هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم صورت گرفته تا در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی طی هفته‌های آینده و در ابتدای ماه آذر جشنواره و فستیوال آماده شو برگزار شود.

این مقام مسئول در فدراسیون بدنسازی خاطرنشان کرد: روند برگزاری پویش‌ها و مسابقات همگانی در استان‌های کشور تداوم دارد و این امر نیز در راستای توسعه ورزش در میان اقشار مختلف شهروندان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز سوق دادن مردم به سمت ورزش باید با اتکا به اقدامات برنامه ریزی شده باشد تا جامعه به نشاط و پویایی نزدیک تر شود و مشخصاً با اتکا به برگزاری این رویدادها می‌توان جامعه‌ای سالم‌تر داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار