علی اصفهانی گفت: مبارزه با فساد و اصلاح بستر‌های فسادزا و مبارزه با مفسدان از اولویت‌های ویژه دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳ 27 October 2021

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان شهرضا با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی است اظهار داشت: همه کسانی که به دستگاه قضایی مراجعه می‌کنند با تکریم برخورد می‌شود، حتی کسی که متهم است، کرامت انسان‌ها در هر حال باید حفظ شود.

او با بیان اینکه اولویت دیگر دستگاه قضا مبارزه با فساد و اصلاح بستر‌های فسادزا و مبارزه با مفسدان است، افزود: اگر مبارزه با فساد انجام نشود، عدالت اجتماعی محقق نمی‌شود، دستگاه قضایی به دنبال تحقق عدالت اجتماعی است از همین جهت مبارزه با فساد و مفسد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با تأکید بر اینکه فساد و مفسد دو روی سکه هستند و اگر با فساد مبارزه نشود، عدالت محقق نمی‌شود، گفت: دستگاه قضا مبارزه با فساد را از درون دستگاه تا بیرون از آن آغاز کرده است.

اصفهانی با تأکید بر اینکه یکی دیگر از اولویت‌های دستگاه قضا رفع موانع تولید است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است که شعار سال را شعار اقتصادی قرار می‌دهند و این اهمیت تولید و اقتصاد را می‌رساند در همین راستا دستگاه قضایی مشکلات و موانع بر سر راه تولید را برطرف می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار