بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمشان جوان و خوب استو با اینکه که بازیکنان بزرگ و پرآوازه‌ای ندارند ؛اما همه در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 06 November 2021

حسین شنانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در شهرآورد اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، سپاهان تیم بزرگی است و می‌دانستیم که کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.
وی افزود: خوشبختانه در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، روی یک اشتباه پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شد که خوشبختانه فرعباسی آن را مهار کرد و تیم را در بازی نگه داشت.
وی ادامه داد: اگر ضربه پنالتی سپاهان تبدیل به گل می‌شد، ممکن بود نتیجه بازی به گونه ای دیگر شود. در نیمه دوم بعد از مهار پنالتی توانستیم به جریان بازی برگردیم.
شنانی تصریح کرد: با تفکرات تارتار توانستیم روند بازی را به سود خودمان تغییر دهیم و به گل برتری در این میدان برسیم و در نهایت 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.
وی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم جوان و خوبی است، درست است که بازیکنان بزرگ و پرآوازه‌ای نداریم اما همه ما در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم و مطمئن باشید در پایان فصل ذوب‌آهن جایگاه بالایی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار