معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از آغاز آموزش حضوری برای دانشجویان مقطع دکترا در این دانشگاه از امروز شنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 20 November 2021

رضا تیکنی افزود: آموزش حضوری دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای کلاس‌هایی که خاص مقطع دکتراست از امروز از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور دانشجویان واجد شرایطی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، برگزار می‌شود.

تیکنی با بیان‌اینکه سایر کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی تا پایان نیم‌ سال جاری بصورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به مُصوبات موجود، آزمون‌های پایانی نیم‌ سال جاری مقاطع تحصیلات تکمیلی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای از سرگیری آموزش حضوری در این دانشگاه و اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی واجد شرایط در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اسکان در خوابگاه‌ها و حضور در کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها با ارائه کارت واکسیناسیون و در صورت دریافت ۲ دُز واکسن کرونا و رعایت دستورهای بهداشتی انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله شرایط اسکان دانشجویان دکترا در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی را برگزاری کلاس‌های حضوری مقطع دکترا، آزمون‌های جامع و ضرورت حضور در دانشگاه برای انجام امور مرتبط با رساله دانست و اضافه کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد نیز در صورت داشتن پایان‌نامه عملی و آزمایشگاهی می‌توانند برای اسکان در خوابگاه‌ها درخواست دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار