پوشش واکسیناسیون نوبت دوم در استان اصفهان به ۶۱ درصد رسید.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 21 November 2021

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پوشش واکسیناسیون نوبت اول در این استان به ۷۷ درصد و نوبت دوم به ۶۱ درصد رسید و تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۱۱۱ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است.
پژمان عقدک افزود: تا کنون از جمعیت بالای ۱۲ سال استان اصفهان حدود سه میلیون و ۳۴۷ نفر نوبت اول و ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه حدود ۳۵ هزار و ۳۷۰ نفر هم دز سوم واکسن کرونا را در استان اصفهان دریافت کرده اندگفت: در گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز تا کنون ۷۱ درصد نوبت اول و ۴۸ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
عقدک با اشاره به اینکه باید ۸۰ تا ۸۵ درصد جامعه زیر پوشش واکسن کرونا قرار بگیرندافزود: سرعت مراجعه مردم برای نوبت اول واکسن مانند ماه‌های قبل نبوده و کاهش یافته است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه آمار‌ها نشان در مرحله نزولی پیک پنجم قرار داریم گفت: آمار کرونا در استان اصفهان رو به کاهش است و رنگ‌بندی بیشتر شهرستان‌ها نیز در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار گرفته و فقط یک شهرستان در وضعیت نارنجی داریم.
بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمان حاضر ۷۶۹ بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار