با تصمیم ستاد کرونا
تمام مدارس مقاطع تحصیلی استان اصفهان از امروز فعالیت حضوری خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۱۰۱۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 22 November 2021

مدیر کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از سه هزار مدرسه در استان در دوره‌های مختلف تحصیلی مجوز فعالیت حضوری دریافت کرده‌اند که از امروز فعالیت آموزشی و تربیتی آن‌ها به‌صورت مجازی نخواهد بود و به‌صورت ترکیبی و با گروه‌بندی دانش‌آموزان در مدرسه حضور می‌یابند.

محمد اعتدادی افزود: برنامه آموزش حضوری باید به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد و آن‌ها آگاه شوند چه روز‌ها و در چه ساعت‌هایی کلاس به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: با تصمیم و تصویب ستاد ملی کرونا بازگشت به فعالیت‌های حضوری، آموزشی و تربیتی مدارس از سوم مهرماه به‌صورت آرام، تدریجی و اقتضایی در حال اجراست که گروه اول مدارس روستایی، عشایری و دروس مهارت‌های فنی و کاردانش بود، گروه دوم مدارس متوسطه بودند که از نیمه آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز کردند و گروه سوم شامل مدارس ابتدایی و متوسطه اول هستند که از امروز آموزش حضوری را آغاز کردند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان  افزود: مدارس موظفند متناسب با امکانات و قابلیت‌های خود برای بازگشایی کلاس‌ها به‌صورت حضوری اقدام کنند که مدیر مدرسه و شورای مدرسه برای حضور دانش آموزان در کلاس‌ها نقش کلیدی دارند، برنامه آموزش حضوری باید به اطلاع اولیا و دانش آموزان برسد و آن‌ها باید بدانند چه روز‌ها و در چه ساعت‌هایی کلاس به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

اعتدادی تاکید کرد: قرار نیست همه دانش‌آموزان به‌صورت هم‌زمان در مدرسه حاضر شوند و با گروه‌بندی در قالب کلاس ۱۵ نفره آموزش را فرا بگیرند، علاوه بر اینکه پیگیر هستیم چه مدارسی هنوز مجوز بازگشایی حضوری دریافت نکرده‌اند تا با رفع همه موانع و نواقص مجوز آن‌ها نیز صادر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار