معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم تمام قد به دنبال کاهش موانع تولید است و در این راستا از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بانک‌ها استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ 23 November 2021

علی حسین رعیتی‌فرد در آیین رونمایی از استارت تولید داخل خودروهای فیدلیتی، تارا و شاهین در شرکت ایسکرا اتو الکتریک کاشان  افزود: دولت به عنوان تسهیل‌کننده در کنار تولدکنندگان و کارفرمایان علاوه بر تلاش برای رفع موانع تولید، به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور بهبود شرایط کسب و کار است. 

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به عنوان یکی از شریکان اجتماعی صاحبان صنایع و کارخانه‌ها برای بهبود تولید تلاش می‌کند و مانع‌های موجود را با کمک اداره‌ها و دستگاه‌های مختلف رفع کند.

وی ادامه داد: به طور حتم  تولدیدکنندگان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و نباید اجازه داده شود چرخ تولد کارخانه و مرکز تولیدی که نیاز کشور در حوزه های مختلف تامین می کند متوقف شود و علاوه بر اینکه ما را نیازمند واردات می کند بتواند مشکلاتی هم برای ما ایجاد کند.

وی تصریح کرد: دولت تمام قد تلاش می‌کند موانع تولید را به حداقل برساند و بر این پایه از ظرفیت ستاد تسهیل و منابع بانک‌ها استفاده می‌شود.

مشکل‌های تولیدکنندگان ریشه‌ای است

مدیرعامل شرکت ایسکرا اتوالکتریک نیز گفت: هرچند دولت سیزدهم در تلاش برای رفع مشکل‌‎های تولیدکنندگان است اما این مشکل‌ها ریشه‌ای و رفع آنها زمان‌بر است.  

امیرحسین جلالی افزود: تولیدکنندگان در صف مقدم جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشورمان در صف مقدم هستند و از مسوولان انتظار می‌رود با درک شرایط، بیش از پیش به بهبود شرایط کسب و کار کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه قطعه‌های رونمایی شده جدید است و تاکنون در کشور تولید نمی‌شد، اضافه کرد: دینام بر پایه نیاز خودرو و دستوری که از رایانه می گیرد برق خودرو مورد نیاز خودرو را تامین می‌کند؛ استارت خودرو هم قوی‌تر شده و موتور فن هم به عنوان خنک‌کننده رادیاتور با طراحی جدید تولید شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از رونمایی از سه محصول شرکت دانش بنیان ایسکرا از بخش‌های مختلف این شرکت زیرمجموعه گروه قطعه سازی کروز بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار