سرمربی تیم فوتسال سپاهان:
سرمربی تیم فوتسال فولادمبارکه سپاهان گفت: امروز دوندگی و جنگندگی زیادی داشتیم و هفته های گذشته نیز می توانستیم پیروز میدان شویم اما با کمبود بازیکن روبرو هستیم که باید ان را رفع کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 24 November 2021

احمدباغبانباشی امروز (سه شنبه -2 آذرماه ) پس از برد پنج برصفر مقابل فرش آرا مشهد از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز دوندگی جنگیدگی خوبی داشتیم، در بازیهای قبل نیز به همین نحوه بازی می کردیم و فوتسال خوب وزیبایی را به نمایش می گذاشتیم، اما توپهای ما وارد دروازه نمی شد و دچار مشکل شده بودیم.
وی افزود: با مشکلاتی روبرو هستیم که باید رفع کنیم، در چند پست کمبود بازیکن داریم که امیدوارم با رفع این کمبودها بتوانیم در مراحل بعدی نتایج خوبی بگیریم و روز به روز بهتر شویم.
سرمربی تیم فوتسال سپاهان تصریح کرد: درست است در قعر جدول قرار داریم، اما باید برای بهبود جایگاهمان در جدول تلاش کنیم که در این زمینه با بازیکنان نیز صحبت کردیم.
باغبانباشی با بیان اینکه در بازیهای گذشته با وجود بازی خوبی که داشتیم توپ برای ما نمی چرخید، گفت: خوشبختانه امروز توانستیم پنج گل به تیم خوب فرش آرا بزنیم، به تیم فرش آرا نیز تبریک می گویم، تیم قابل احترامی است و انشالله در طی راه خود موفق عمل کنند و امیدوارم تیم ما نیز به خواسته هایی که مدنظرمان است، دست پیدا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار