صادرات کالا‌های گمرکات استان اصفهان به خارج از کشور در هشت ماهه امسال ۷۱ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 24 November 2021

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: در هشت ماهه امسال تشریفات صادرات ۱۸ هزار و ۷۱۳ فقره اظهارنامه به وزن یک میلیون و ۴۰۰ هزار و ۹۷۸ تن کالا به ارزش ۸۶۵ میلیون و ۳۸۲ هزار دلار در ۵ گمرک استان اصفهان محقق شده است.
رسول کوهستانی پزوه افزود: کالا‌های صادر شده از این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال از نظر تعداد ۲۰ درصد، از حیث وزن ۲۰ درصد واز لحاظ ارزش ۷۱ درصد رشد داشته است.
رسول کوهستانی پزوه افزود: اظهارنامه‌های صادراتی گمرک اصفهان به ارزش ۴۲۸ میلیون و ۸۳۵ هزار دلار و وزن ۸۷۲ هزار و ۲۲۴ تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ازنظر ارزش ۷۰ درصد و نظر وزنی ۲۱ درصد رشد داشته است.
وی در خصوص صادرات گمرک کاشان گفت: در هشت ماهه سال جاری کالا‌هایی به ارزش ۲۹۴ میلیون و ۳۵۱ هزار دلار و به وزن ۳۴۸ هزار و ۲۴۲ تن از گمرک کاشان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش ۹۰ درصد و از نظر وزن ۴۱ درصد رشد داشته است.
مدیرکل گمرکات استان اصفهان تشریفات صادرات محصولات از طریق گمرک اختصاصی مجتمع فولاد مبارکه را در هشت ماهه امسال از ارزش ۵۴ میلیون و ۷۵۸ هزار دلار و به وزن ۵۷ هزار و ۱۲۹ تن برخوردار دانست و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال از نظر ارزش ۲۶ درصد رشد و حیث وزن ۳۶ درصد کاهش داشته است.
کوهستانی پزوه گفت: همچنین در این مدت، ۸۰ میلیون و ۳۶۱ هزار دلار محصول از طریق گمرک اختصاصی شرکت ذوب آهن اصفهان به وزن ۱۲۲ هزار و ۶۱۴ هزار تن به خارج از کشور صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۷۸ درصد و لحاظ وزنی ۱۱ درصدافزایش داشته است.
وی در خصوص صادرات گمرک فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان هم افزود: در هشت ماهه ابتدای امسال ۷ میلیون و ۷۷ هزار دلار و به وزن ۷۶۹ تن تشریفات صادرات از طریق کارگو ترمینال فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان محقق شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۳۲ درصد کاهش و از لحاظ وزنی ۶۱ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار