تارتار:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از رفتار فدراسیون گفت: رفتارها و برخوردهای دوگانه فدراسیون درباره مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و یا اینکه پس از گذشت چند هفته مشخص شده بازیکن خارجی استقلال مجوز لازم برای حضور در بازی‌های این تیم را نداشته می بینیم، همیشه گفته‌ام نباید این‌چنین باشد و درباره هر دو موضوع باید عدالت بین تیم‌ها برقرار باشد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ 25 November 2021

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم و کنترل بازی نیز در اختیار ما بود. در نیمه نخست در گردش توپ در زمین موفق بودیم و تنها در اواخر نیمه اول یک اشتباه داشتیم که متاسفانه پریرا - بازیکن فرصت طلب و آماده فولاد پریرا بازیکن ارزشمند فولاد شوت مهارنشدنی را زد.
وی افزود: نیمه دوم تلاش کردیم با فشار آوردن به فولاد فشار به نتیجه برسیم، اما تیم فولاد با دفاع خوب و منسجمی که در این سالها درست کرده تمام راههای نفوذی را بسته بود و در تک موقعیت‌هایی هم داشتیم موفق عمل نکردیم. در مقابل دفاع منسجم آنها خط حمله ما را بازیکنانی تشکیل می‌دادند که تازه سال گذشته از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده‌اند و باید تجربه بیشتری کسب کنند. چاره‌ای نداریم چون در جذب بازیکن لیگ برتری محدودیت داشتیم و به همین دلیل در برخی پست‌ها بازیکنان خوبی از لیگ دسته یک جذب کردیم که در آینده به بازیکنان مطرحی تبدیل می‌شوند.
تارتار اضافه کرد: طبیعت فوتبال این است؛ تیمی که از موقعیت‌‌های خود بهتر استفاده کند، پیروز می شود و تیمی که اشتباه کند تنبیه می‌شود.ما هم امروز به خاطر اشتباهی که داشتیم تنبیه شدیم. به تیم خوب فولاد تبریک می‌گویم. البته از اتلاف وقتی که به‌خصوص دروازه‌بان این تیم انجام می‌داد گلایه دارم.
وی ادامه داد: از داور مسابقه نیز بسیار گلایه‌مندم، در ابتدای بازی اتفاقی مشابه بازی هوادار و فولاد رخ داد که داور در آن مسابقه بازیکن فولاد را اخراج کرده بود. این اتفاق امروز هم تکرار شد و مدافع آخر فولاد مرتکب خطا شد اما داور حتی کارت زرد هم نداد. اگر داور اشتباه کرده باشد انتظار داریم کمیته و دپارتمان داوران به این امر ورود کرده و برخورد لازم را با این داور انجام دهند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با انتقاد از رفتار فدراسیون گفت: رفتارها و برخوردهای دوگانه فدراسیون درباره مجوز ورود هواداران به ورزشگاه‌ها و یا اینکه پس از گذشت چند هفته مشخص شده بازیکن خارجی استقلال مجوز لازم برای حضور در بازی‌های این تیم را نداشته می بینیم، همیشه گفته‌ام نباید این‌چنین باشد و درباره هر دو موضوع باید عدالت بین تیم‌ها برقرار باشد.اگر این بازیکن مجوز بازی نداشته چرا در هفته‌های قبل بازی کرده؟ این موضوع باید بررسی شود و باید نظارتی وجود داشته باشد و به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه شود.
تارتار تاکید کرد: امیدوارم کمیته انضباطی به تمام تیم‌ها به یک چشم نگاه کرده و میان همه تیم‌ها عدالت برقرار باشد، چرا که تمام تیم ها برای رسیدن به هدف تلاش می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار