وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از راه‌های مهم برای ارزان‌سازی ارزاق هوشمندسازی توزیع آن است.
کد خبر: ۱۰۱۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 27 November 2021

وزیر جهاد کشاورزی در یادواره سرداران و ۶۷ شهید جهادگر شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز در دانشگاه کاشان گفت: باید غذا از محل مزرعه، دامپروری و مرغداری به طور مستقیم به دست مصرف‌کننده برسد.
سیدجواد ساداتی‌نژاد افزود: این هوشمند سازی با نام سامانه بازرگام نزدیک یک ماه است به صورت آزمایشی در تهران و کرج در حال اجرا است و از هفته آینده نیز در اصفهان آغاز و به سرتاسر کشور تعمیم داده می‌شود تا غذا با حذف دلال‌ها، به دست مصرف کننده و یا مستقیم در فروشگاه‌ها به فروش برسد.
وی با اشاره به تحویل پنج میلیون دز واکسن کرونا با جدیدترین فناوری دنیا، گفت: سال آینده تولید و ساخت این واکسن‌ها با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی و موسسه رازی به ۱۰۰ میلیون دُز می‌رسد.
وزیر جهاد کشاورزی همچنین با اشاره به اینکه در گذشته واکسن دام از خارج وارد می‌شد، افزود: امروز جهادگران کشاورزی تمامی واکسن‌های دامی و طیور را تولید می‌کنند
ساداتی‌نژاد با گرامیداشت یاد شهیدان به خصوص شهدای جهادگر گفت: جهادگران کاشان جایگاه ممتاز و مستقل را در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، افرادی که همپای دیگر رزمندگان اسلام جان خود را نثار کردند تا ایران برای همیشه سربلند بماند و وجبی از خاک کشور به دست دشمن داده نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار