مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از ساخت نسخه دیجیتالی و انیمیشنی کتاب های آموزشی این سازمان در راستای توسعه همه جانبه آموزش‌ها در زمینه مدیریت پسماندها خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 29 November 2021

غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر، گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، اقدام به تولید محصولات آموزشی و فرهنگی متنوعی کرده است که از آن جمله می توان به 16 جلد کتاب شامل 8 عنوان کتاب «پاکیمن» و «تبدیل شوندگان»، 2 عنوان کتاب «رنگ آمیزی» و 6 عنوان کتاب «کمیک استریپ» اشاره کرد.

وی افزود: در این راستا و با توجه به ایجاد بستر آموزش و فرهنگسازی، محتوای این کتب به ویدئوهای انیمیشنی تبدیل می شوند که در حال حاضر تعدادی از این ویدئوها تولید شده و مابقی در مرحله پیش تولید قرار دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این مجموعه ویدئوها در قالب داستان های آموزنده و جذاب و مطابق با محتوای کتاب های آموزشی تهیه شده و با توجه به تلاش های صورت گرفته برای ارتقای کیفیت این مجموعه، انتظار می رود در پایان پروژه بتوانیم بسته آموزشی جامع و مفیدی را آماده کنیم که قابلیت آگاهی بخشی و تغییر نگرش و رفتار در همه حوزه های مرتبط با مدیریت پسماند را داشته باشد.

ساکتی با تأکید بر این که سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان همواره تولید محصولات فرهنگی و آموزشی را بخشی جدایی ناپذیر در برنامه های خود دانسته، خاطرنشان کرد: تولید محصولات آموزشی با رویکرد خلاقیت محور و مبتنی بر شناخت نیازهای آموزشی گروه های مختلف سنی از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، به طور مستمر صورت می گیرد و ماحصل آن، عرضه تولیدات گوناگون از جمله کتب کودک و نوجوان، بروشور، پازل، پیکسل، کلیپ، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و... بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار