هفته دهم لیگ برتر والیبال
تیم والیبال سپاهان در هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با برتری ۳ بریک مقابل شهداب یزد به صدرنشینی خود ادامه داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 29 November 2021

هفته دهم رقابتهای یگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور جام سردار دلها« سپهبد قاسم سلیمانی» امروز با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.
در اصفهان از ساعت ۱۷ در سالن ۶ هزار نفری ۲۵ آبان ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان تیم فولاد مبارکه سپاهان میزبان شهداب یزد بود که در پایان با نتیجه ۳ بریک به برتری رسید.
اسامی والیبال فولادمبارکه سپاهان:
امیرغفور، سامان فائزی، علیرضا مباشری ، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، امیرحسین یوسفی، پرویز پزشکی، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد
مدیر تیم: رضا ایران زاد
اسامی تیم والیبال شهدای یزد:
فاضل پژومان، فدریکو پریرا، علی اصغر میرحسینی، امیرحسین صداقت، رضا عابدینی، بهنام حاجی پور طالکوئی، سلیم چپرلی، محمدرضا موذن، شهروز همایون فرمنش، سینا نیکپور، عرفان اصغر پور کلائی، مهدی مهدوی، مبین نصری مستان آباد، محمد ولی زاده، علی یوسف پور، هادی برشان، یوسف کاظمی پشت پری و رضا رضایی توپراق.
مربی : محمد عمده غیاثی
مدیر تیم:ابوالقاسم میرزایی
شاگردان محمدی راد در دیداری دیدنی و جذاب توانستند ست اول را پس از ۲۶ دقیقه رقابت با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به سود خود خاتمه دهند.
اما ست دوم فشار شهدای یزد اجازه نداد سپاهان به راحتی به پیروزی برسد و حتی توانستند از حریف قدر خود پیشی بگیرند دو تیم تا امتیاز ۲۲ نیز همپای هم پیش رفتند و پس از ۳۳ دقیقه جدال نفس گیر این سپاهان بود که با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید.
ست سوم نیز دو تیم همپای یکدیگر پیش رفتند، بیشتر دقایق این بازی با تساوی دو تیم همراه بود، در پایان این ست شهداب یزد توانست با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به پیروزی برسد تا کار به ست چهارم کشیده شود.
ست چهارم سپاهان به لطف سرویسهای خوب فرهادقائمی، دریافتهای خوب مرندی ، دفاع روی تور غفور،میرزاجانپور و فائزی به برتری ۲۵ بر ۲۲ به برتری برسد تا در مجموع نیز ۳ بریک به پیروزی برسد و دهمین پیروزی خود را در جدول ثبت کند و همچنان صدرنشین باقی بماند.
حاشیه های بازی:
- با هماهنگی انجام شده باشگاه سپاهان و فدراسیون والیبال تیمهای جوانان و امید سپاهان برای کسب تجربه در سالن مسابقه حضور داشتند.
- نام علیرضا مباشری پس از مدتها مصدومیت در لیست تیم سپاهان بود، اما به میدان نرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار