اصفهان با حدود یک هزار و ۷۰۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد رتبه نخست را در کشور دارد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 30 November 2021

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی، اشتغال پایدار برای حدود ۶۲ هزار نفر از افراد جویای کار در بخش‌های تولیدی استان، فراهم می‌شود.
ایرج موفق با اشاره به اینکه این استان در شاخص پیشرفت فیزیکی پروانه تاسیس و طرح توسعه رُتبه سوم کشور را دارد افزود: طرح‌های صنعتی بر اساس پیشرفت فیزیکی، رده‌بندی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان در دو سال اخیر با وجود محدودیت‌ها، تحریم‌ها و کرونا، در بخش صنعت استان اصفهان سرمایه‌گذاری شده است گفت: یک هزار و ۲۶۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در دو سال گذشته در این استان صادر شده است.
وی گفت: بیش از سه هزار و ۶۰۰ مجوز جدید ایجادی و توسعه‌ای در ۲ سال گذشته برای سرمایه گذاری در بخش صنعت استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان صادر شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این استان، شرایط خوبی برای سرمایه گذاری صنعتی در اصفهان وجود دارد.
موفق با بیان اینکه حدود ۸۱ هزار مجوز صنفی در این مدت در استان صادر شده که مجوز‌های ایثارگری صنفی در سازمان و سایر مجوز‌ها را اتحادیه‌ها و با نظارت اتاق اصناف صادر کرده اند افزود: بیش از ۲۲۵ هزار واحد صنفی و حدود ۵۶۰ اتحادیه در سراسر استان اصفهان مشغول فعالیت هستند.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار