مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۳۰۰ مصوبه جلسه امروز کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی این استان مطرح و حدود۵۰ درصد آنها تعیین تکلیف شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 01 December 2021

علیرضا قاری‌قرآن افزود: بیشتر مصوبات کارگروه امور زیربنایی استان اصفهان در خصوص موضوع آب برای هرگونه توسعه است.

وی ادامه داد: مصوبات حوزه آب که امروز یک مساله مهم در کشور و به‌ویژه در استان به‌شمار می‌آید در این کارگروه با توجه به ابعاد زیست‌محیطی آن بررسی و مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: از دیگر مصوبه‌های موردبحث امروز موضوع آلودگی‌ها ازجمله آلودگی هوا  و زیست‌محیطی و بحث‌های  کارشناسی و نگاه به بخش‌های توسعه فرادستی مانند طرح آمایش سرزمین در نقاط مختلف استان بود.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله این مصوبات در موضوع الحاق در باب اقدام ملی مسکن به‌عنوان یکی از اقدامات روزانه دولت بود که در شهر دهق و نائین بعد از بررسی‌های کارشناسانه مصوب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در بحث صنایع احداث نیروگاه خورشیدی در طالخونچه به‌عنوان یک کار ویژه و فوق مهم مطرح و بررسی شد که با توجه به وضع انرژی و آلودگی آن منطقه باید این مجموعه توسعه یابد.

وی ادامه داد: کارگروه امور زیربنایی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان و وظیفه آن تصویب طرح‌های کلان از حوزه‌های مختلف شهرستانی ازجمله در بخش صنایع، کشاورزی، مسکن و موارد متعدد دیگر است.

قاری قرآن تأکید کرد: بر اساس قانون، اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی به‌عنوان شورایی مهم و تصمیم گیر از سوی همه دستگاه‌ها الزام دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار