بدنبال اجرای طرح بسیج واکسیناسیون شهدای سلامت، درصد واکسیناسیون کرونای جمعیت استان به ۸۲ درصد رسید.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 01 December 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شب گذشته در جلسه طرح بسیج واکسیناسیون شهدای سلامت، رشد واکسیناسیون قبل از اجرای این طرح را روزانه زیر دو دهم درصد بیان کرد و گفت: با اجرای طرح شهدای سلامت در ۹ روز گذشته این میزان به ۴ درصد رسیده است.
شاهین شیرانی با اشاره به اهمیت واکسینه شدن دانش آموزان و مادران باردار گفت: تلاش می‌شود کمترین آمار مرگ و میر را در بین جمعیت دانش آموزان و مادران باردار داشته باشیم.
مهرداد زینلیان معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم در این جلسه با بیان اینکه خمینی شهر کمترین میزان واکسیناسیون را در استان داشته و با اجرای این طرح بالاترین رشد واکسیناسیون را داشته افزود: روند افزایش واکسیناسیون استان اصفهان در حال حاضر به ۲.۷۳ دهم درصد رسیده است.
استاندار اصفهان نیز در این جلسه روند کند واکسیناسیون در شهرستان‌هایی همچون کاشان را نگران کننده دانست و خواستار ورود جدی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رفع موانع و چالش‌های پیش روی کاشان برای تسریع در امر واکسیناسیون شد و گفت: در کاشان روند رشد واکسیناسیون در جمعیت دانش آموزان بیش از خانواده‌ها اعلام شده است.
سید رضا مرتضوی با بیان اینکه روند رشد واکسیناسیون درکاشان و آران و بیدگل به دو دهم درصد در روز رسیده گفت: این آمار در شهرستان اصفهان ۴ دهم است و این عقب ماندن کاشان از شهرستان اصفهان در اجرای طرح باید مورد بررسی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار