در مسابقات لیگ چوب کشی
در پایان روز اول نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی چهره هشت تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 01 December 2021

نخستین دوره مسابقات لیگ چوب کشی امروز(چهارشنبه 10 آذرماه ) در دو بخش آقایان و بانوان با همکاری باشگاه گیتی پسند و هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان در سالن پیروزی اصفهان و باغ ابریشم آغاز شد وبا معرفی هشت تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی در روز نخست به پایان رسید.
در بخش آقایان تیم‌های مس سونگون آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، گیتی پسند اصفهان، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران، شهدای کران چهارمحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌ خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، هخامنش فارس، جسم و اندیشه کرمان، مقاومت بعثت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و آینده سازان کبودرآهنگ همدان در 4 گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
پس از یک روز رقابت‌این تیم‌ها در اولین دوره مسابقات لیگ چوب کشی تیم‌‌های شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون‌کنار با ۸ امتیاز و سایپا برازجان با ۴ امتیاز و تقاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم مس سونگون از گروه یک به مرحله نهایی صعود کردند.
در گروه دوم نیز تیم مقاومت بعثت با ۱۱ امتیاز و تیم گسترش تهران با ۷ امتیاز و تفاضل کشش برد و باخت بهتر نسبت به تیم گیتی پسند جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.
و اما در گروه سوم نیز تیم اشتاد سازه با کسب هشت امتیاز و اکسیژن پرو با ۷ امتیاز توانستند خود را به جمع تیم‌های مرحله نهایی برسانند.
و در‌آخرین گروه این دوره از مسابقات تیم آینده سازان کبودرآهنگ با کسب ۱۲ امتیاز و جسم و اندیشه با ۸ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.
همچنین در بخش بانوان تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مجمع خیرین ورزشی‌یار شبستر آذربایجان شرقی، مدافعان حرم بتا اردبیل، سایپا برازجان بوشهر، گسترش تهران،شهدای کران چهامحال بختیاری، اکسیژن پرو خراسان جنوبی، اشتاد سازه‌خراسان رضوی، بدن خراسان شمالی، نیرو خوزستان، شهرداری زاهدان، شهید شیردل فارس، جسم و اندیشه کرمان، اسپرینگ اسپرت کرمانشاه، آریوبرزن کهگیلویه و بویراحمد، وحدت صبا گیلان، شرکت بازرگانی برنج مسعود فریدون کنار مازندران و فراز الوند درگزین همدان در 6 گروه رقابتهای خود را آغاز کردند.
در پایان روز نخست در بخش بانوان تیم‌‌های اشتاد سازه با ۱۱ امتیاز و آریوبرزن با ۸ امتیاز از گروه یک به مرحله نهایی صعود کردند.

 

در گروه دوم نیز تیم بدن با ۷ امتیاز و تیم گسترش با ۶ امتیاز جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.
و اما در گروه سوم نیز تیم بتا اردبیل با کسب هشت امتیاز و گیتی پسند با ۷ امتیاز و با تفاضل کشش برد و باخت نسبت به تیم نیرو، توانستند خود را به جمع تیم‌های مرحله نهایی برسانند.
و در‌آخرین گروه این دوره از مسابقات فراز الوند همدان با کسب ۷ امتیاز و مجمع خیرین ورزشی یار شهرستان شبستر با ۶ امتیاز به مرحله بعد صعود کردند.
نخستین دوره لیگ چوب کشی در بخش آقایان در 7 وزن و در اوزان: ۶۰-، -۷۰، ۸۰-، ۹۰-، ۱۰۵-، ۱۲۵-، ۱۲۵+ و پنج وزن بانوان در اوزان: ۵۵-، ۶۵-، ۷۵-، ۸۵-، ۸۵+ برگزار می شود.
رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی و فینال مسابقات از صبح فردا پنجشنبه در دو بخش آقایان و بانوان پیگری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار