استاندار اصفهان گفت: حمایت همه جانبه از صنایع فناوری برتر و پیشرفته (های‌تک)، فناوری‌های نو و شرکت‌های دانش بنیان در این خطه ضروری است.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 02 December 2021

سید رضا مرتضوی افزود: صنایعی که مبتنی بر فناوری‌های جدید و به روز هستند و آب بَر نیستند باید در استان توسعه یابند.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به اشتغال‌زایی ادامه داد: ورود هر یک از این صنایع به استان و یا گسترش آن سبب تحول اقتصادی، اشتغال‌زایی و تولید بیشتر می‌شود و این مهم باید بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد.

 استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی اضافه کرد: حامی طرح‌های پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها هستیم اما معتقدیم که در این ارتباط باید کار درست و مطلوب انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست گفت: برنامه ما جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان و جلوگیری از سرمایه گریزی است.

امیررضا نقش تصریح کرد: ۱۳ درصد از موضوع پژوهش در کشور در اصفهان انجام می‌گیرد که نشانگر ظرفیت بالای این خطه در تولید علم و دانش دارد بنابراین می‌توان از آن برای تولید بیشتر استفاده کرد.

مهدی طغیانی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این شورا با اشاره به چالش کم آبی اظهارداشت: شناسنامه دار کردن چاه‌های مجاز، مشخص شدن میزان برداشت‌ها و توقف برداشت از چاه‌های غیر مجاز در استان باید بیش از قبل جدی گرفته شود. 

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این جلسه گفت: ایجاد پیوست مرتبط با آب برای واحدهای صنعتی و مجموعه‌های تولیدی ضروری و لازم است.

هاشم امینی خاطرنشان کرد: این امر به بهره وری در مصرف آب می‌انجامد و از آنجا که استان با مساله خشکسالی روبه روست باید نهایت دقت را در استفاده از آب بویژه در صنایع داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار