معاون اجرایی مرکز بهداشت اصفهان گفت: خیران سلامت علاوه بر حمایت از نیازهای درمانی دوران کرونا، پشتوانه پوشش حداکثری واکسیناسیون این استان نیز شدند.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 04 December 2021

حمید گله داری افزود: نقش خیران در رفع نیازهای حوزه بهداشت و درمان همواره روشن و در دوران کرونا نقش آفرینی آنان در حوزه سلامت و پیشگیری با حمایت از طرح واکسیناسیون پر رنگ است.

وی استفاده از ظرفیت  خیران را در شهرستان‌ها برای رفع دغدغه واکسیناسیون کرونا مهم بیان کرد و اظهارداشت: بیشترین تمرکز بر بهره گیری ظرفیت خیران سلامت برای حوزه بهداشت نسبت به درمان است تا علاوه بر کاهش هزینه توسعه مراکز درمانی و بهبود حال بیماران، سلامت جسمی و روحی مردم جامعه افزایش یابد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت اصفهان افزود: اجرای هر پروژه تا سقف ۴۰ درصد توسط خیران و ارائه پروانه رایگان ساختمان سازی توسط شهرداری و دهیاری، مقدمه جذب ۶۰ درصد بودجه دولت در تکمیل یک طرح نیمه تمام را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به انجام اصلاحات ساختاری اساسنامه مجمع خیران سلامت خاطرنشان کرد: پس از انجام تغییرات، این مجمع در تمامی شهرستان‌ها بر اساس برنامه ابلاغی تشکیل و طرح به صورت ملی فراگیر خواهد شد.

معاون اجرایی مرکز بهداشت اصفهان اضافه کرد: ماموریت مجمع خیران سلامت حمایت و اجرای پروژه ها و طرح های حوزه بهداشت و درمان و وظیفه کمک به بیماران خاص و نیازمند با خیریه‌هاست و جزو وظایف این تشکل نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار