معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمب ۹۴ واحد صنفی متخلف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این فرماندهی طی یک ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 08 December 2021

سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در راستای ارتقای امنیت عمومی و برخورد با صنوف متخلف طرح‌های مختلفی را طی یک ماه گذشته اجرا کردند که از آن جمله می‌توان به بازدید این ماموران از 84 مرکز اقامتی اشاره کنم که 67 واحد مورد تذکر و 4 مورد نیز به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

وی افزود: همچنین 125 آرایشگاه زنانه با حضور نماینده اتحادیه و پلیس‌های زن مورد بازدید قرار گرفتند که از این تعداد 10 واحد صنفی پلمب شده و از 51 متصدی آرایشگاه زنانه نیز تعهد کتبی اخذ شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همچنین از بازدید 131 آرایشگاه مردانه و پلمب 3 واحد آرایشگاه مردانه متخلف نیز خبر داد و گفت: ماموران علاوه بر این از 491 واحد فروش پوشاک زنان و مردانه هم بازدید کردند که در این طرح نیز 37 واحد صنفی متخلف پلمب و برای 62 واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

وی از پلمب 38 قهوه‌سرا، قهوه‌خانه و سفره‌خانه و پلمب 2 واحد صنفی تالارو باغ تالار با اجرای طرح‌های بازدید و نظارت بر صنوف خبر داد و تصریح کرد: همچنین از 116 واحد صنفی فروش لوازم آرایشی وبهداشتی و 131 واحد نت سرا نیز بازدید شد که از متصدیان 66 واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شده و برای 20 واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: در مجموع طی یک ماه گذشته با اجرای طرح‌های نظارت و کنترل از واحدهای صنفی، 94 واحد صنفی متخلف پلمب شدند که نداشتن مجوز و پروانه کسب، فروش لباس‌های مغایر با شئونات اسلامی، پوشاک غیر متعارف، کشف کالای قاچاق و اقلام ممنوعه و عدم رعایت قوانین و مقررات از مهمترین تخلفات این واحدها بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار