برخورد یک دستگاه خودروسواری با پایه دوربین راهنمایی و رانندگی یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 20 December 2021

تابناک فارس به نقل از  روابط عمومی آتش نشانی شیراز از برخورد یک دستگاه خودروسواری با پایه دوربین راهنمایی و رانندگی و مرگ یک جوان در این حادثه خبر داد و گفت: به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، آتش نشانان سه ایستگاه 3،18 و 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 1:09 دقیقه بامداد امروز به بلوار احمدبن موسی رهسپار شدند.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در مسیر درحال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیراصلی منحرف شده و به شدت با پایه دوربین راهنمایی و رانندگی برخورد کرد که درپی آن دو سرنشین به سختی مجروح و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شدند.

آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی اولیه ، قطع برق خودرو و رعایت الزامات ایمنی، در حضور عوامل اورژانس با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مبادرت به فضاسازی و آزادسازی مصدومین از داخل خودرو کردند.

امداد گران اورژانس پس از معاینه مصدومین این حادثه اعلام کردند که یک مرد حدودا 30 ساله از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده فوت شده و سرنشین دیگر خودرو که مردی جوان بود، دچار آسیب دیدگی شده که این مصدوم بلافاصله توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

نیروهای آتش نشانی درادامه عملیات خود برای جلوگیری از حوادث ثانویه اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و سپس خودرو را به محل امنی انتقال دادند.

علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

برچسب ها: تصادف ، کشته ، زخمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار