فراخوان شرکت در «ایده کاپ چهارباغ» با شعار «اصفهان من، شهر زندگی» منتشر شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹ 08 January 2022

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی کشور می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های مطلوب و جدید مدنظر خود برای رسیدن به چهارباغ مطلوب و دوست داشتنی نصف جهان، از ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کالبدی را از طریق میز خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان به آدرس https://my.isfahan.ir بخش ایده کاپ چهارباغ زندگی ارسال کنند.
مجتبی شاه مرادی افزود: بر این اساس با توجه به اینکه چهارباغ اصفهان یکی از خیابان‌های اصلی، مهم و خاطره ساز برای مردم نصف جهان است، در بستر محقق ساختن این شعار به این خیابان تاریخی پرداخته ایم و از ایده‌های شهروندان در این راستا استقبال می‌کنیم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین، در ایده کاپ یازدهم خود «چهارباغ زندگی» را مدنظر قرار داده است و بر این اساس از عموم شهروندان، کارشناسان و جامعه علمی دعوت می‌کنیم تا ایده‌های خود برای تبدیل چهارباغ به چهارباغ آرامش و زندگی را برای ما ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: گفتنی است مهلت ارسال طرح و ایده برای ایده کاپ «چهارباغ زندگی» که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری برگزار می‌شود، تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار