هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور امروز با ادامه پیروزهای ذوب آهن، برتری باریک اسانس در شیراز و شکست ریف در رفسنجان همراه بود.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 10 January 2022

هفته چهاردهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها»؛ امروز (دوشنبه، ۲۰ دی‌ماه) با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای اصفهان، شیراز، ورامین، رفسنجان و تهران پیگیری شد.

در سالن رهنما ورزشگاه ملت اصفهان تیم صدرنشین ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی خانگی، میهمان خود جوانان زرتشتی یزد را در سه ست متوالی شکست دادند، شاگردان فریبا صادقی در یک بازی راحت و یک‌طرفه پس از ۶۹ دقیقه با نتایج  ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۳  چهاردهمین پیروزی متوالی را در جدول ثبت کردند و ۴۱ امتیازی شدند.

آذر منشی و شهناز برادران مهاجری، ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. زینب حقی و گل‌تکین پذیره هم به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند.

در سالن ابوالفتحی شیراز،  تیم باریج‌اسانس رده سومی پس از ۷۹ دقیقه رقابت با ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۲ از سد ستارگان فارس گذشت، شاگردان خمسه با این پیروزی یازدهمین پیروزی خود را کسب کردند و ۳۵ امتیازی شدند تا بهاز سایپای ۳۸ امتیازی در رده سوم باقی بمانند.

فائزه جعفری و محبوبه زرنویس‌زاده، ناظر فنی و داوری این بازی بودند، ماندانا مطیعی، داور اول و مرضیه ابراهیم‌زاده، داور دوم هم قضاوت بازی را برعهده داشتند.

اما سومین نماینده اصفهان، یعنی ریف در سالن ۹ دی رفسنجان میهمان می رفسنجان بود، بازیکنان راحله آرا در این دیدار نتوانستند به پیروزی برسند و در ۳ ست متوالی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ پس از ۸۷ دقیقه بازی را به میزبان خود واگذار کردند تا با ۱۱ امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرند.

 فرحناز خیری و طوبی بهپوری به‌عنوان ناظر فنی و ناظر داوری، نظارت بازی را برعهده داشتند، هدیه صابری و حوریه رضازاده هم داوران اول و دوم بازی بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار