فراخوان ارسال آثار استندآپ کمدی و نویسندگی طنز، با هدف شناسایی استعدادها و ایجاد فضای همکاری در دو رده سنی 12 تا 18 و 19 تا 25 سال اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 12 January 2022

رئیس اداره امور فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری استندآپ کمدی و نویسندگی طنز، شناسایی استعدادها در شهر با محوریت اجرا و نویسندگی طنز بوده تا بتوانیم از این پتانسیل در برنامه‌ "جوانی به توان نو" که از شبکه شما و اصفهان پخش می‌شود، بهره مند شویم. 
محمدصالح خشوعی اظهار داشت: هدف دیگر برگزاری این فراخوان، شناسایی استعدادهای رده سنی جوانان در این زمینه است که می‌توان در برنامه «همودو» از ظرفیت آنها در فضای مجازی بهره مند شد. 
وی با اشاره به اینکه یکی از نواقص موجود در برنامه‌های استعدادیابی، عدم برنامه‌ریزی در به کارگیری استعدادهای کشف شده است، افزود: فراخوان ارسال آثار استندآپ کمدی و نویسندگی طنز در نظر دارد که با شناسایی استعدادها، آنها را در برنامه‌های تولیدی و محتوایی همچون همودو و جوانی به توان نو و ...  به کار گیرد. 
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی تصریح کرد: این فراخوان درنظر دارد که علاوه بر شناسایی استعدادهای مربوطه در شهر، آموزش های لازم را ارائه کند تا افراد آموزش دیده بتوانند در برنامه‌های تعیین شده مشارکت کنند. 
خشوعی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به این فراخوان تا پنجم بهمن ماه بوده که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت فرهنگسرای مجازی و لینک های www.vcci.ir/hamodow برای رده سنی جوان و www.vcci.ir/nojvan برای رده سنی نوجوان مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار