مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان موانع اجرایی برای لوله کشی شبکه گاز را عامل تاخیر پروژه انتقال گاز به مناطق پشتکوه فریدون‌شهر در غرب این استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ 12 January 2022

سید مصطفی علوی افزود: شرکت گاز امکانات لازم و پیمانکار اجرای پروژه گازرسانی به مناطق پشت کوه فریدون‌شهر را پیش‌بینی و آماده کرده بود اما به دلیل اینکه برای انتقال لوله باید از زمین‌های شخصی و مسیرهای جاده‌ای بگذرد کسب رضایت از مالکان و وزارت راه و شهرسازی لازم بود که این موضوع مانع  اجرای پروژه شد.

وی بیان کرد: پرداخت حق‌ و حقوق مردم و رعایت قوانین و مقررات سایر دستگاه‌ها مورد توجه است اما نباید این مسائل در خدمت‌رسانی به مردم خلل ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان بابیان اینکه قرارداد قبلی با پرداخت خسارت به پیمانکار فسخ شد ادامه داد: هم اینک پیمانکار جدید انتخاب و  شرایط برای اجرای آن پروژه فراهم‌شده و با همکاری مسئولان محلی شاهد اجرای مجدد پروژه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۲ شهر و هزار و ۶۵ روستای استان اصفهان به شبکه گاز سراسری متصل هستند، تصریح کرد: تمامی شهرها و بیش از ۹۹ درصد از روستاهای استان به دلیل بهره‌مندی از این نعمت جزو مناطق سبز محسوب می‌شوند.

علوی یادآور شد: روستاهای دارای جمعیت اندک و یا دور از شبکه اصلی انتقال گاز از این انرژی بی‌بهره مانده‌اند و البته با همکاری شرکت پخش فراورده‌های نفتی سوخت مایع به این دسته از مردم می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار