در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان؛
در حساس ترین هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاههای کشور باریج اسانس کاشان در خانه انتقام سختی از ذوب آهن گرفت و با نتیجه ۳ برصفر به پیروزی رسیدند تا ذوبی ها علاوه بر کسب اولین شکست خود در این فصل صدرجدول با نیز از دست بدهند.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 13 January 2022

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاههای کشور جام سردار دلها امروز با انجام دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد، در حساس ترین و مهم ترین بازی این هفته باریج اسانس رده سومی در خانه میزبان ذوب آهن صدرنشین تیم بدون باخت این فصل بود.
شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه در تیم باریج‌اسانس کاشان که در بازی رفت بازی با نتیجه ۳ بر۲ واگذار کرده بودند، برای بهبود جایگاه خود در جدول مقدماتی نیاز به ۳ امتیاز این دیدار داشتند تا دل به اتفاقات غیرمنتظره بسپارند.
باریجی ها در این دیدار جذاب که از آپارات نیز پخش می شد پس از ۹۵ دقیقه جدال با نتایج 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 19 به برتری رسیدند، هر چند این برد شیرین جایگاه شاگردان خمسه را تغییر نداد و تنها سایپا را به صدر برد.
اکرم ابن‌یمین، منیژه صادقی، زهرا شیری و هدیه صابری به ترتیب به‌عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم نظارت و قضاوت بازی را برعهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار