استاندار اصفهان گفت: اولویت اصلی در ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید، اهتمام مجدانه برای مقابله با تعطیلی صنایع به ویژه حمایت از پویایی واحدهای نیمه تعطیل و افزایش اشتغال پایدار است.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ 13 January 2022

سید رضا مرتضوی در  جمع  گروهی از تولید کنندگان شهرستان شهرضا در جنوب اصفهان اظهار داشت:  مسئولان اداری، اجرایی، قضائی، امنیتی در راستای حمایت از تولید ملی، پویایی اقتصاد مقاومتی و تحقق موثر تر شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» تلاش کنند.
وی همچنین با حضور در آستان امامزاده «سید علی اکبر (ع)» در جمع مردم گفت: یکی از راه های موثر به منظور مدیریت مبتنی بر آینده نگری برای ممانعت از مهاجرت روستاییان به کلان شهرها و  جلوگیری از توسعه پدیده حاشیه نشینی، حمایت هدفمند از اقتصاد روستا، افزایش خدمات و ایجاد مشاغل پویا و پایا در روستاهاست.
وی بر ضرورت حمایت مجدانه از اقتصاد روستایی و افزایش بهره وری دستگاه های خدمت رسان در روستاها تاکید کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت ضرورت توسعه گردشگری روستا به عنوان یک رویکرد آینده دار گفت: توسعه اقتصاد روستایی از اولویت های مهم و بنیادین توسعه پایدار است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: شهرضا ظرفیت های  خوبی در حوزه فرهنگی، گردشگری و اقتصادی دارد که می طلبد با نگاه مثبت در راستای تحقق اهداف توسعه شهرستان گام های موثری برداشت.
وی با انتقاد از عدم تکمیل برخی از طرح‌ها و برنامه های بر زمین مانده این شهرستان از دوره قبل گفت: هنوز با گذشت ۱۰ سال برخی از طرح‌های عمرانی برنامه های فرهنگی و اقتصادی شهرستان حل نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار