کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خوانسار با ۵۱ میلی‌متر ثبت و گزارش شده که ۲۰ سانتی‌متر آن برف است.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 15 January 2022

محمدرضا رفیعی افزود: پس از  خوانسار، فریدون‌شهر با ۵۰.۱ میلی‌متر و ۲۸ سانتی‌متر برف، گلپایگان با ۴۶.۸ میلی‌متر و ۷ سانتی‌متر برف، داران ۴۲.۷ و ۲۲ سانتی‌متر برف، چادگان با ۳۴.۹ میلی‌متر و بویین و میاندشت با ۳۴ میلی‌متر دارای بیشترین بارندگی بود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی ناپایدار در ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان و به‌ویژه برای مناطق غربی و جنوبی استان فعال بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: این شرایط تا اواسط وقت امروز ادامه دارد و موجب بارش‌های پراکنده برف و باران، کاهش دید به دلیل مه آلودگی و لغزندگی جاده‌ها به‌ویژه در مناطق کوهستانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در هنگام تردد در جاده‌ها احتیاط لازم را داشته باشند و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

رفیعی خاطرنشان کرد: وزش باد شدید و احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای برای امروز در مناطق غربی، جنوبی و شرقی استان پیش‌بینی می‌شود که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود برای جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

وی بیان کرد: کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت.

به گفته وی، دمای امروز صبح شهر اصفهان هم به هفت درجه سانتی‌گراد رسید که نسبت به‌روز گذشته یک درجه سردتر شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ۱۵ درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به ۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار