معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی در این منطقه با حمایت دولت قادر به حضور و فعالیت هر چه بیشتر در عرصه اقتصاد دیجیتال خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 16 January 2022

امیر رضا نقش روز یکشنبه در جلسه کمیته اقتصاد دیجیتال استان اصفهان  افزود: ۶ وظیفه کلی شامل توسعه زیرساخت های اقتصاد دیجیتال،برطرف کردن موانع و شتاب بخشی به شکل‌گیری زیست بوم اقتصاد دیجیتال ،حمایت از پلتفرم‌ها و کسب و کارهای دیجیتال و فناوری پایه،بسترسازی برای توسعه اشتغال فناوری پایه و برطرف کردن موانع فعالیت پلتفرم‌های ایرانی در سطح بین المللی و توسعه مهارت های الزام آور اقتصاد دیجیتال برای این کمیته در سطح کلان کشوری در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد:  در استان اصفهان ترکیب این کمیته را تشکیل می دهیم تا به روش قانونی و متناظر با همان ترکیب کشوری کار را سریع تر پیش ببریم.
نقش گفت:  کمیته  اقتصاد دیجیتال نیازمند کارگروه و اتاق فکر تصمیم گیری و مقررات است که در این راستا کارگروهی را تشکیل می دهیم تا به  سهم ۱۰ درصدی مشارکت اقتصاد مورد نظر دولت برسیم.
وی با اشاره به اینکه ما در استان دچار اپیدمی تعریف پروژه هستیم،افزود: بسیاری از پروژه ها خروجی ندارد لذا ما ساماندهی وضعیت و به ثمر رساندن مصوبات قبلی را پیگیری می کنیم.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با تاکید به اینکه ما روحیه مطالبه گری در پیشرفت طرح ها و پروژه ها را به طور جدی دنبال می کنیم،بیان داشت: ما در اتاق فکر اقتصاد دیجیتال خِبره محوری و اجرایی محور بودن را در دستور کار خود قرار می دهیم و انتظار داریم جلسات با سرعت و مرتب برگزار شود.
وی با تاکید به استفاده از اساتید اقتصادی در کارگروه اقتصاد دیجیتال افزود: استانداری نقش اجرایی دارد اما بودجه ای برای این موضوع ندارد لذا از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی حمایت ویژه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار