مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان از ۱۲ به هفت مرکز کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 17 January 2022

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:در حال حاضر ۸۶ درصد از افراد بالای ۱۲ سال در این شهرستان‌ها دُز اول، ۷۳ درصد دُز دوم و ۱۸ درصد دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
پژمان عقدک، مراکز تجمیعی زینبیه، مصلی، گلستان شهدا، پل شهرستان، مصلی طوقچی، ورزشگاه کوثر و شهید صیادشیرازی را هفت مرکز تجمیعی فعال واکسیناسیون در اصفهان معرفی کرد و افزود: این مراکز از ۸ صبح تا ۱۸ و گلستان شهدا از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعال برای تزریق واکسن فعال هستند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسن‌های آسترازنکا و پاستوکووک پلاس در استان اصفهان موجود نیست، گفت: محموله‌هایی در سطح ملی تأمین شده و تا دو روز آینده در استان‌ها توزیع می‌شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: ۹۸ درصد از واکسن‌های توزیع شده در اصفهان آسترازنکا، سینوفارم و برکت بوده است و دیگر واکسن‌ها کمتر از یک درصد بوده است.
وی با بیان اینکه ظرفیت واکسیناسیون در اصفهان به دلیل کاهش استقبال شهروندان کاهش یافته است، گفت: ظرفیت واکسیناسیون در اصفهان به ۹۰ هزار نفر هم رسیده بود که امروز بین ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر کاهش یافته است.
پژمان عقدک همچنین به کاهش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون دراستان اصفهان از ۴۴ مرکز به به ۲۳ مرکز اشاره کرد و افزود: چنانچه استقبال افزایش یابد مراکز را افزایش خواهیم داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد مراجعات به مراکز واکسیناسیون برای دُز سوم است، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود به تزریق واکسیناسیون در هر سه فاز توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار