نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان فعالان صنعت فرش در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف است.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲ 19 January 2022

در این رویداد تخصصی ۱۵۰ شرکت و موسسه فعال در حوزه‌های مرتبط با فرش دستباف از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، فارس، قم، تهران، کردستان و چهارمحال و بختیاری آخرین محصولات صنعت بومی کشور را برای علاقه‌مندان به این صنعت عرضه می‌کنند.
این رویداد اقتصادی در فضای نمایشگاهی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع هنر دست فرش‌بافان، قالیبافان و فعالان حوزه‌های تولید، فروش، بازرگانی، طراحان و نقاشان و مرمت‌کاران و رفوگران فرش دستباف در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
۷۷ درصد شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از استان اصفهان هستند و ۲۳ درصد مشارکت‌کنندگان نیز از استان‌های دیگر به اصفهان می‌آیند تا فعالیت خود را در معرض نمایش قرار دهند.
توجه به موضوع صادرات، یکی از اصلی‌ترین اهداف برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان به شمار می‌رود.
توسعه فروش داخلی، معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های این بخش اقتصادی، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف دیگر برگزاری این نمایشگاه است.
علاقمندان به بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان می‌توانند تا ۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار