معاون مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک:
​معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را که هر ساله توسط خبره ترین اساتید حوزه مالی و اقتصادی کشور با به کارگیری معتبرترین مدل‌های مالی دنیا سازمان های داوطلب را ارزیابی می‌کند، دریافت کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 20 January 2022

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، در حاشیه مراسم تقدیر از واحدهای مالی برتر شرکت‌های فعال در نظام اقتصادی ایران که با حضور نخبگان و مدیران مالی-اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ ایرانی برگزار شد، تندیس زرین و جایزه ملی مدیریت مالی ایران که هرساله از سوی تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصادی ایرانی مورد داوری قرار می‌گیرد به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.

اصغرقربانی، معاون مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک در حاشیه آئین اهدای جوایز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه شفافیت به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار تیم معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار گرفته و خرسندیم که امروز به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی نظام اقتصادی ایران، فعالیت‌های شفاف مالی و اقتصادی داریم.

وی افزود: تغییر مقیاس فعالیت در صاحب گسترده ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا، معاونت مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک را از مرحله فعالیت‌های مالی و اقتصادی به مرحله جریان‌سازی در بستر نظام اقتصادی ایران و تاثیرگذاری بر شاخص‌های ملی اقتصاد سوق داده است.

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است

معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با اشاره به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سوی این شرکت، تصریح کرد: افزایش سهم صنعت از تولیدناخالص داخلی، فتح بازارهای جدید صادراتی و حرکت در مسیر چارچوب‌های اقتصادی استاندارد توصیه شده در ابعاد مختلف اقتصاد مولد اهداف راهبردی انتخاب الکترونیک در حوزه مالی و اقتصادی است.

قربانی اضافه کرد: جریان‌سازی اقتصادی و حرکت در مسیر اقتصاد مولد مبتنی بر تولید، انتخاب الکترونیک را در صدر بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی ایران قرار داده و برهمین اساس دریافت چنین جوایزی می‌تواند مهر تاییدی بر شفافیت و سازندگی فعالیت‌های اقتصادی – صنعتی بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران باشد.

وی در پایان ادامه داد: این جایزه به صورت ویژه اثربخشی فعالیت‌های مالی و حسابداری شرکت‌ها را با ارزیابی نوع مدیریت مالی و میزان شفافیت اقتصادی سازمان‌ها می‌سنجد و در نهایت با ارزیابی خط‌مشی ها و استراتژی‌های مالی و اقتصادی شرکت‌ها، مدیریت و رهبری مالی شرکت‌ها و همچنین اهداف، کارکنان مالی، ابزار مورد استفاده و تخصیص بهینه منابع در دسترس اقدام به رتبه بندی شرکت‌ها در این جایزه می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت همراه اول، بانک ایران زمین، بیمه سرمد، بانک پاسارگاد، بانک تجارت و تعداد دیگری از بنگاه‌های اقتصادی ایرانی با شرکت در این جایزه مفتخر به دریافت رتبه‌های مختلف شدند.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار