مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه دائمی اصفهان در شهر بصره عراق تا پیش از نوروز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳ 20 January 2022

علیرضا مرتضوی در جلسه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه مدیریت شهری و نقش شوراها در ایجاد توسعه پایدار که با حضور رؤسای شوراهای استان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌ها در بصره عراق مرکز دائمی برپا می‌کند زیرا در دیداری که به تازگی با شهردار این شهر داشتیم او بسیار به اصفهان علاقه مند است و از ایشان برای دیدن از توانمندی‌های شهر و استان اصفهان دعوت کردیم که تا دو ماه آینده محقق می‌شود.

او با بیان اینکه از توانمندی‌های علم و فناوری و صادراتی می‌توان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها در نمایشگاه اصفهان در بصره می‌توان بهره‌برد؛ در امور فرهنگی با مردم بصره که ۹۸ درصد آنان شیعه هستند، مشترکات زیادی داریم و شرکت نمایشگاه‌ها برای بهبود این مرکز تجاری پذیرای پیشنهادات شما است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه این مرکز تا قبل سال نو برپا می‌شود، ابراز داشت: مرکز دائمی اصفهان در بصره در هر دوره بین ۳۰ تا ۵۰ شرکت ظرفیت دارد که با بازاریابی، فروش مستقیم و امور فرهنگی فعال خواهند بود و می‌توانیم به شناخت فرهنگ ایرانی-اسلامی کمک کنیم.

مرتضوی در ادامه خطاب به رؤسای شوراهای استان از آمادگی شرکت نمایشگاه‌ها برای برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری خبر داد و گفت: ارتباط منسجم بین دستگاه‌های استان، مدیران، فعالان مدنی و فعالان اقتصادی ضروری است و این شرکت از همفکری درباره برگزاری نمایشگاه مدیریت شهری استقبال می‌کند و امید است با برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های خوب در این نمایشگاه، بهره‌برداری خوبی را شاهد باشیم‌.

او با بیان اینکه نمایشگاه محل مناسبی برای تبادل افکار برای سازمان‌ها است، ابراز داشت: ارائه توانمندی‌های مدیریت شهری در این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطف و نیز نقشه‌راهی برای این شرکت باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار