نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اعمال و رفتار بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی زنان باشد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 21 January 2022

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: چادر علامت پاکی است و زن مسلمان باید حجاب را مراعات کند و حقیقت زن این نیست که الان تبلیغ می‌شود و عظمت چیزی است که اسلام برای زن قائل شده است.
آیت الله طباطبایی نژاد به سفر رئیس جمهور به روسیه اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور در میانه ملاقات با رئیس حمهور روسیه وقتی که زمان اذان و نماز رسید دیدار را متوقف کرد  و نماز را خواند و این مسئله نشان داد تکیه ما بر خدا است.
وی با بیان این که همه کاخ نشین‌ها از جمله آمریکا‌هایی بدانند ما به کاخ سفید و کرملین تکیه نمی‌کنیم و فقط به خدا امید داریم، گفت: برخی در رسانه‌ها این کار پر عظمت رئیس جمهور را زیر سوال بردند در حالی که این کار خود زنی است.
امام جمعه اصفهان افزود: این افراد می‌گویند شعار انقلاب نه غربی نه شرقی بوده، اما چرا با چین و روسیه ارتباط دارید و در پاسخ باید گفت که اگر امام خمینی (ره ) فرمود نه شرقی نه غربی یعنی نه به سلطه غرب و نه به سلطه شرق و امروز چین و روسیه سلطه‌ای بر ما ندارند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: سلطه حرام است و نباید زیر سلطه کافر باشیم و اگر با کشور‌هایی که مسلمان نیستند رابطه‌ای داریم زیر بار سلطه شان نمی‌رویم و مستقل هستیم.
امام جمعه اصفهان به رزمایش مشترک دریایی با چین و روسیه اشاره کرد و افزود: این رزمایش از لحاظ سیاسی مهم است و آمریکایی‌ها متوجه اهمیت این مسئله هستند.
امروز حاشیه اقامه نماز جمعه از رضا نوایی نیروی بازنشسته صداوسیمای مرکز اصفهان برای خدمات چهل ساله در ضبط رادیویی خطبه‌های نماز جمعه تجلیل شد.
قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه هم میز خدمت دادگستری استان برپا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار