به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اصفهان
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان گفت: در قالب پویش «احسان دلگرمی» با همت و پشتیابی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت گروه‌های جهادی، در فاز اول ۳۰۰ وسیله گرمایشی بین محرومان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 20 January 2022

رضوان اصغری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان در حاشیه مراسم احسان دلگرمی بیان کرد: در قالب پویش «احسان دلگرمی» با همت و پشتیابی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت گروه‌های جهادی، امروز این پویش برگزار می‌شود که ۳۰۰ وسیله گرمایشی بین محرومان و نیازمندان استان در فاز اول توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی در قالب رزمایش‌های همدلی این کار را انجام می‌دهد که فازهای مختلفی دارد، به عنوان مثال در فاز ششم، توزیع بسته‌های معیشتی بود، در فاز هفتم بسته‌های پروتوئینی به اندازه ۴۸ تن گوشت بین نیازمندان و در این فاز وسایل گرمایشی توزیع می‌شود که ارزش آن معادل ۴۵۰ میلیون تومان است.

اصغری در پایان خاطرنشان کرد: این محرومان و نیازمندان از طریق گروه‌های جهادی که در سطح استان فعال هستند شناسایی شدند و با بازدیدی که از منازل صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که نیاز آن‌ها در حال حاضر با توجه به فصل سرما آبگرمکن و بخاری است.

حسن عجمی، مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی در سطح کشور با حضور نهادهایی مثل مثل سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و آستان قدس تشکیل شده که دبیر آن با بسیج سازندگی و مسؤولیت آن هم با فرمانده سپاه استان می‌باشد.

وی ادامه داد: اعضای این ستاد اعم از ستاد فرمان اجرایی و نماینده آن در استان، نماینده بنیاد علوی در استان، نماینده آستان قدس در استان و کمیته امداد و نهادهای خدمت‌رسان در این قرارگاه شرکت می‌کنند و تصمیماتی برای کمک به مردم اصفهان، گرفته می‌شود.

عجمی افزود: امروز هم در ذیل این قرارگاه و با همت ستاد اجرایی فرمان امام امروز برنامه‌ای در نظر گرفته شده که در آن ۸۰ آبگرمکن و ۲۲۰ بخاری به مردم محروم در سطح استان کمک می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار