در میان روزنامه های چهارشنبه؛
تابناک: اما آیا واقعا نیمه شب ها در خیابان های اصفهان گلوله رد و بدل می شود یا این صدای نابهنجار ترقه هاست که به صدای شلیک اسلحه شبیه است؟
کد خبر: ۱۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 30 September 2015
به گزارش تابناک اصفهان، عصر فرا ارتباطی حاضر، فرصت خوبی برای شبکه های مجازی و تلویزیون ها و رادیو ها به عنوان رسانه های نویت ایجاد کرده است، از همین رو رسانه های سنتی مثل روزنامه و کتاب بسیاری از مخاطبین خود را از دست داده اند، البته این به معنای حذف آن ها از جامعه نیست. به هر حال در این عصر نیز عده ای صبح به صبح از خواب که بیدار شدند، طبق عادت به دکه روزنامه فروشی می روند و روزنامه مورد علاقه خود را خریداری می کنند.

در کنار آن روزنامه ها هم در راستای رسالت های خود به اطلاع رسانی و تحلیل در فضای رسانه ای موجود می پردازند.

با توجه به این مسئله سایت خبری تحلیلی تابناک اصفهان، هر روز مهم ترین گزارش یا اتفاق روزنامه های اصفهان را در اختیار مخاطبین می گذارد، تا از این مسائل با خبر باشند.

روزنامه نصف جهان نیز 'راز تیراندازی های شبانه اصفهان' را تیتر خود قرار داد و به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری دیروز نوشت: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که درحالی که در نیمه شب است و در خواب به سر می برید، ناگهان باصدایی شبیه شلیک گلوله از خواب پریده باشید .

اما آیا واقعا نیمه شب ها در خیابان های اصفهان گلوله رد و بدل می شود یا این صدای نابهنجار ترقه هاست که به صدای شلیک اسلحه شبیه است؟

این روزنامه درادامه به پاسخ فرمانده انتظامی استان اصفهان نشست خبری دیروزاشاره کرده وبه نقل از وی می نویسد :اینها شلیک نیست .شما به اشتباه صدای ترقه می شنویدوفکر می کنید صدای شلیک است.

اما صدای ترقه بسیار متفاوت است و تقریبا همه معتقدند آنچه می شنوید صدای تیراندازی است؟
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به این سوال می گوید: فکر نمی کنم چنین چیزی باشد شماکجاها این صداها راشنیده ای؟

وی در ادامه سئوالات خبرنگار نصف جهان و در پاسخی دیگر ادامه می دهد فکر کنم این موضوع مربوط به یک مانور بخصوص بوده و دیگر اتفاق نمی افتد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
مسئولین همیشه کارشون کله کردن و دک کردن مردمه
هیچ وقت جواب درست و درمون به آدم نمیدن
جالبه همشونم قول میدن ک دیگه همچین چیزی دیگه نمیبینین البته بعد 120 سال ک سر گذاشتید مردید دیگه نمیبینید فی الواقع نیستید ک ببینید
و خوشا بحال آنان که جواب گرفتند و رفتند
خودشونم از کارای خودشون سر در نمیارن
خدا شفاشون بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
هر شب جوالی ده شب تیر اندازی شنیده میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار