استاندار در سفر به بویین و میاندشت مطرح کرد؛
استاندار اصفهان گفت: از سرمایه گذاران بخش گردشگری غرب استان با توجه به ظرفیت های منطقه، بطور ویژه و مرحله به مرحله حمایت می شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸ 06 May 2022

سید رضا مرتضوی افزود: دفتر سرمایه‌گذاری استانداری توسعه گردشگری بویین میاندشت را به صورت ویژه در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: توسعه متوازن واحدهای دانش بنیان و فناوری در استان ضروری است و باید زمینه ایجاد و رونق این بخش در همه نقاط استان و شهرستان ها فراهم شود.

استانداراصفهان از تجهیز و توسعه ایستگاه بازرسی بلطاق بویین میاندشت با هدف کمک به تامین امنیت منطقه و کشور خبر داد و افزود: نیمی ازاعتبار این طرح از محل اعتبارات امنیتی استان تامین خواهد شد.

مرتضوی به مشکلات ناحیه صنعتی داشکسن بویین میاندشت اشاره کرد و افزود:  با توجه به برنامه ریزی ها مقررر شدواحدهای غیر بهره بر شهرستان توانمند سازی و با همکاری قوه قضاییه نسبت به تعیین‌تکلیف و خلع ید واحدهای غیر فعال  اقدام شود.

وی از توسعه ۱۲ هکتاری ناحیه صنعتی بویین میاندشت برای پذیرش طرح های سرمایه گذاری جدید خبر داد.

مرتضوی افزود: برای ساماندهی محله ششجوان و استفاده از اعتبارات بنیاد مسکن تبدیل آن به روستا در دستور کار قرار گیرد.

استاندار اصفهان از راه اندازی بخش مکانیزاسیون بانک کشاورزی  بویین میاندشت و ارائه تسهیلات خرید ادوات کشاورزی خبر داد.

وی به بررسی و ارزیابی طرح ها و پروژه های مختلف بویین میاندشت خبر داد و افزود: برخی پروژه های ناتمام تعیین تکلیف و افزون بر ۳۰ مصوبه در بخش های بهداشت، آب، عمرانی، امنیتی، افتصاد و زیرساخت مصوب شد.

مرتضوی بر ضرورت استفاده موثر از ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام زیرساختی و خدماتی تاکید و این مهم را از اولویت های سفر به شهرستان ها عنوان کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار