معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۱ مورد از موارد جاری شهر‌های اصفهان، مجلسی و چمگردان در جلسه کمیسیون ماده ۵ بررسی شد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 07 May 2022

محمد بناییان افزود: در یک هفته اخیر، جلسات کمیته کارشناسی شهر‌های میمه، کهریزسنگ، شاهین شهر، لایبید و اصفهان برگزار شد که بررسی طرح تفصیلیِ شهر‌های کهریزسنگ و میمه و تعیین محدوده هدف بازآفرینیِ شهر شاهین شهر از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسات بود.

وی گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج استان اصفهان، ۲۱ مورد از موارد جاری شهر اصفهان شامل خط بدنه، تغییر کاربری و طرح‌های تفکیکی، سه مورد از موارد جاری شهر مجلسی و ۶ مورد تغییر کاربری و یک مورد ضوابط مربوط به یکی از خیابان‌های اصلی شهر چمگردان بررسی شد.

بناییان به برگزاری جلسه کارگروه امور زیربنای، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: در این جلسه، طرح تفصیلی شهر شاپورآباد، تعیین محدوده‌ی ۱۸ مورد از روستا‌های زیرِ ۲۰ خانوارِ شهرستان‌های چادگان و اردستان، احداثِ پایگاهِ اورژانسِ اردستان، موضوع کریدورِ انتقالِ آب از جنوب به اصفهان و تعدادی از موارد تعیین کاربریِ صنایع کشاورزی (دامداری، تاسیسات جانبی گلخانه، انبار و اتاق کارگری) بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار