مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح فاضلاب شهر چادگان در گرو تامین اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی است.
کد خبر: ۱۰۴۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 08 May 2022

سعید شمسایی تکمیل و راه اندازی طرح فاضلاب چادگان را مستلزم تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دانست و اظهار داشت: این طرح به طور همزمان در سه بخش احداث تصفیه خانه، اجرای شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب و مطالعات احداث دو باب ایستگاه پمپاژ در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، این پروژه در سال آینده بهره‌برداری خواهد شد که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به اصفهان به تصویب برسد.

مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان ادامه داد: این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری می‌تواند ۲۳۳۰ مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز با روش‌های پیشرفته لجن فعال و تصفیه تکمیلی فیلتراسیون تصفیه کند.

شمسایی با بیان اینکه عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب شهر چادگان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اضافه کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر از ۴۴ کیلومتر خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب مورد نیاز این طرح با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن به قطرهای ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیمتر اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار