در پی انتشار خبری در فضای مجازی
فاضلاب شهر چادگان در سد زاینده رود سر ریز نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 10 May 2022

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: آب آشامیدنی استان اصفهان که از تصفیه خانه آب اصفهان (باباشیخعلی) تامین می‌شود سالم است و جای هیچ نگرانی نیست.
امیرحسین حکمتیان گفت: مرکز بهداشت استان بر کیفیت و سلامت آب ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستای استان اصفهان به ویژه ۵۸ شهر و ۳۸۰ روستایی که آب مورد نیاز آن‌ها از رودخانه زاینده رود و تصفیه خانه آب اصفهان تامین می‌شود نظارت کامل دارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
وی درباره فاضلاب شهر چادگان که در کنار سد زاینده رود واقع است افزود: مراحل ساخت تصفیه خانه فاضلاب چادگان تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و این تصفیه خانه پس از تکمیل و بهره برداری یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه خانه‌های فاضلاب در کشور خواهد بود.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان تاکنون به تمام تعهدات خود درباره اجرای طرح فاضلاب چادگان بر اساس بودجه تخصیصی عمل کرده که اکنون ۳۵ کیلومتر از شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب شهر چادگان اجرا شده و ساخت دو ایستگاه پمپاژ فاضلاب نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
وی افزود: بر اساس بودجه تخصیص یافته تاکنون ۱۹ میلیارد تومان در خصوص اجرای طرح فاضلاب چادگان هزینه شده و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به تمام تعهدات خویش در این زمینه عمل کرده است.
معاون آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر چادگان در سال ۱۳۹۱ دارای ردیف اعتباری و عملیات احداث آن از سال ۱۳۹۲ آغاز شد.
در روز‌های گذشته تصاویری با موضوع سرریز فاضلاب شهر چادگان در سد زاینده رود و به دنبال آن آلودگی آب اصفهان منتشر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار